Monday 2 October 2017

Segnale Forex Percuma Malesia


Forex Malesia - Belajar Forex Cara Mudah, segnale percuma, libero Analisis Jika Visualizzati di recente USDCAD ha perso Dalam Dalam 30pips sebab ada yang notizie melawan tendenza kemudian saya letak ordine Baru pada SNR terdekat Lalu innescare dan kembali bergerak mengikut tendenza :) Saya tak menjangka IMPAK notizie Sangat Kuat sampai cecah SL TAPI apa-APA gioco di parole Boleh ancora alhamdulillah profitto. Alhamdulillah malam ni 220pips Untung dan tambah dengan pip Isnin pada posta Lepas 230150 untuk Minggu ni 380pip vittoria. Walaupun Hanya commercio ikut peluang Baru Trade Sudah dapat Dalam 400pip. Tak Perlu aperto banyak posta TAPI Perlu anslisis yang betul dah cukup untuk dapat banyak profitto. Minggu ni agak sibuk Jadi takda Buat Analisis hari-hari macam Selalu maka saya gioco di parole tak Berani bagi Analisis hentam Kromo hehe. Bila cukup Analisis dan Yakin Baru saya akan posta sebab tu Minggu ni kureng CKIT postale dia :) Saya doakan anda Terus Berjaya. Minggu Depan kita Analisis Lagi k. 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini Awal saya nasihatkan apabila dah Popit semalam kena Jaga Emosi dan ELAK oltre fiducioso :) Analisis Harini AUDUSD, GBPUSD dan EURUSD vicino rialzista dan Harini dijangka akan meneruskan pendakian. Tetapi Awal saya ingatkan Jangan kejar di prezzo dan Kalo Boleh guna Jangan ordine di arresto. Saya sarankan guna limitano ordine. Selalunya bila dah Naik Tinggi tu dia akan ripercorrere dahulu dan ripercorrere gioco di parole kadang Jauh kebawah sebelum Nait Kembali. guna Jika fermano ordine Mudah nak colpo SL. Maka kena hati-hati k :) Fokus saya untuk hari ini Adalah USDCHF, USDCAD dan USDJPY tang dijangka Turun. dah USDCHF rompono sideway dia semalam pada TFH4. Maka Analisis saya dia gioco di parole akan Terjun macam USDJPY dan USDCAD. Cari peluang vendita di limite untuk 3 paia ini. Cari pada SNR yang kuat dan Dekat :) 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini Alhamdulillah 3 paia yang saya Focus Siang Tadi ketiga-tiganya vicino gap dia. Kepada yang seguire tu tahniah saya ucapkan boleh dapat 200pips Lebih. Jika Visualizzati di recente pada skrinshot yang saya berikan tu untuk ada USDCAD posizione aperta beberapa dan ada yang kena SL. Apabila etrace saya cuba Cari peluang Pada SNR terdekat Satu tu Tak menjadi TAPI yang Satu menjadi DPT Dalam 70pips extra. Saya tak Jadi attesa USDCAD sebab nak cari peluang ordine semasa ripercorrere esok :) Kadang divario ni ambil masa nak vicino ada yang 2jam ada yang ambil masa berhari jugak. Tapi dapat vicino sebelum marmellata 12malam. 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk Buat Analisis Adalah dari web ini Meeting Untuk congelare pengeluaran minyak Gagal dan pada pandangan newbie saya di prezzo minyak akan Terus Terjun jatuh. coppia pada Fokus USDJPY dan USDCAD vendita untuk. Dari posta Awal saya tengahari Tadi dua coppia ini divario ada dan dan termasuk AUDUSD mercato sekarang ibarat Sedang cuba untuk tersebut gap menutup. Dalam 3 paia ini cuma USDJPY yang tak ha colpito limite di ordine saya dan dua di Più insyaAllah akan TP untuk gap Chiudi. Dengan perbezaan 4pip sebelum colpito ordine saya TAPI dia Terus inverso. Hit coppia dua dah cukup Syukur :) Apabila USDJPY dah Chiudi divario saya akan cari peluang untuk vendere bergantung pada CS yang terbentuk 08:00 nanti. Bagi USDCAD Samada saya biarkan TP atau posizione di attesa. mercato pada Bergantung. 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk Buat Analisis Adalah dari web ini Jika kita perhatikan Pagi Tadi AUDUSD, USDJPY dan USDCAD ada yang divario agak Besar. Selalunya divario macam ni dia akan cuba vicino tendenza mengikut sebelum bergerak. Jika nak ambil peluang ini boleh letak limite ordine pada SNR yang terdekat. Ingat Jangan kejar di prezzo dan Jangan lupa SL DALM tendenza 15-30 dari SNR agak Bagus dah :) Untuk pagi ini akan saya aggiornare sekejap Lagi insyaAllah :) 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini EURUSD Masih Belum Meals Lagi akan bergerak Kemana tetapi saya Masih menunggu dia rompere dan vicino melepasi resistente forte asyik Yang respingono dari Lepas Minggu. Jika rompere saya akan cari peluang acquistare. Dijangka Akan rialzista Tidak seperti Analisis pagi Tadi kerana CS pada 4petang agak kuat conferma tetapi tunggu dahulu. Penting conferma untuk tunggu bagi mengelak posisi ordine yang salah :) GBPUSD dijangka akan Terus Naik kerana Telah linea di tendenza melepasi Jauh Saya. Sekarang Tengah Intai peluang untuk acquistare. Cari peluang buy limite pada SNR yang berdekatan. Nanti Akan saya aggiornamento Lagi insyaAllah :) 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk Buat Analisis Adalah dari web ini 3. Jangan terlepas setiap aggiornamento Saya. Scarica Dan installare app ini pada CV eun Analisis ringkas saya pada Pagi ni. Dari CS quotidiano vicino marmellata 8 pagi Tadi dapat saya katakan Tiga coppia ini USDCHF, USDCAD dan USDJPY dijangkakan akan Terus Terjun. Buat masa sekarang tengah Buat ritracciamento sebelum bergerak mengikut Analisis. Nasihat saya sila cari peluang limite vendita pada SNR terdekat. Saya fine set dah saya insyaAllah jika colpito boleh pergi Jauh :) EURUSD dijangka akan Turun Harini tetapi bergantung pada CS yang terbentuk pada waktu Aktif. Jadi saya tak letak ordine Dulu. Jangan lupa SL anda salunya saya letak Dalam 30pip. Jika ada perubahan tendenza pada seperti ripercorrere yang menembusi SNR yang Kuat, saya akan aggiornamento k :) 1.Segala Analisis Adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk Buat Analisis Adalah dari web iniFree Forex segnale segnale Forex percuma Pengenalan kepada mediatore Baru Dalam pasaran forex eternalfx. Baru dilancarkan pada 2 Julaï yang Lalu. fx di benvenuto Memberikan sebanyak 10USD Secara percuma apabila mendaftar. Tempoh Hanya terhad..dari 26 giugno sehingga 25 Julaï Sahaja. klik eternalfxr861711 mendaftar untuk. Bagaimana hendak bermula 1- Buat pendaftaran di collegamento di ATAS 2- setelah mendapat id dan kata laluan di e-mail, sila login kabinet anda menggunakan id dan la password tersebut. 3- klik pada gestire i dati personali caricare prova di identità indirizzo dan 4- selepas ITU. e-mail hantarkan 5- Tunggu fx sehingga dikreditkn ke Dalam akaun reale Untuk deposito tujuan pengeluaran Kadar semasa banca 3.43.2 akaun (si prega di USD10 credito fx di benvenuto sul mio conto lt nombor id gt. lt nama Penuh GT. lt senza gt telefono. grazie) Maybank - 562740124098 (soluzione globale eterna) CIMB - 12.290.106,355524 millions (Shahril Azwan) deposito - lt no id gt lt nama Penuh gt lt jumlah Dalam USD gt lt banca gt contoh - 801.020 Mat bin Abu 100USD Maybank hantar ke 019-2.802.920 pengeluaran - lt no id gt lt nama Penuh gt lt senza akaun banca gt ltnama banca gt lt jumlah gt contoh - 801.020 opaco bin Abu 12xxxxxxxxxxx Maybank 300USD hantar ke 019-2.802.920 depo minimo Adalah 5usd dan untuk illimitato ritirare

No comments:

Post a Comment